Zavřít X:

DRLIK Rollerski

Sun sport, s.r.o, Kšírova 32, Brno 619 00, IČ: 26219689, DIČ: CZ26219689, tel: 420 541 248 595, e-mail: rollerski@jesenik.com


podrobné hledání

DRLIK Rollerski - výroba kolečkových lyží SPEED
Cz En
přihlásit | registrovat
Kolečkové lyže > 01.10 SKATE COMPOSITE 3.0

01.10 SKATE COMPOSITE 3.0

01.10 SKATE  COMPOSITE
01.10 SKATE  COMPOSITE01.10 SKATE  COMPOSITE01.10 SKATE  COMPOSITE
Kód položky:
01.10
Dostupnost (dny):
Skladem
Cena (s DPH):
4 650 Kč

Cena zahrnuje blatníčky 

Průměr koleček: 100 mm

Šiřka koleček: 24 mm

Váha: 1930 g/pár

Délka: 620 mm

Váhový limit: 90 kg

SKATE COMPOSITE jsou kolečkové lyže s pružným kompozitovým nosníkem, vyrobeným podobnou technologií jako běžecké lyže. Pro vyšší stability mají tyto lyže navíc snížený nosník. Kolečkové lyže Skate Composite poskytují stejný pocit při odrazu jako na zimních lyžích, vysoký komfort a vynikající tlumení vibrací na méně kvalitním povrchu. Tento mode lyží tedy poskytuje vyšší jizdní komfort než lyže Skate Alu, což je však vykoupeno jejich vyšší hmotností. Váhový limit jezdce je 90 kg. Velmi sugestivně napsaný test kolečkových lyží najdete v horní liště.

 

JAKÁ KOLEČKA?

RC 100 jsou základní kolečka střední (medium) rychlosti, se kterými jsou standardně dodávány lyže Drlik Skate Composite. V rámci dané kategorie však patří k těm rychlejším. Kolečka jsou vhodná především pro začínající lyžaře, kteří ještě nejezdí "velké porce" kilometrů.

RS 100 nabízíme ve třech rychlostech, a to rychlá (FAST), střední (MEDIUM) a pomalá (SLOW). Nejprodávanější kolečka jsou MEDIUM, v porovnání s kolečky RC 100 jsou však znatelně pomalejší. Řada RS 100 nabízí možnost kombinovat více rychlostí koleček, čímž lze vyladit rychlost lyží přesně dle Vašich představ. Kolečka RS 100 jsou vhodná pro zkušenější lyžaře, kteří ocení výrazně vyšší životnost těchto koleček (v porovnání s RC 100) či možnost volby pomalejších koleček. 

 

Typ koleček

Ponechat původní kolečka

4650 Kč (s DPH)

SKATE RS 100 - FAST (+650 Kč)

5300 Kč (s DPH)

SKATE RS 100 - MEDIUM (+450 Kč)

5100 Kč (s DPH)

SKATE RS 100 - SLOW (+650 Kč)

5300 Kč (s DPH)

Kč (s DPH)

Montáž vázání

Ano (+150 Kč)...

Ne

Velikost bot (pro montáž vázání)

36 EU...

37 EU...

38 EU...

39 EU...

40 EU...

41 EU...

42 EU...

43 EU...

44 EU...

45 EU...

46 EU...

47 EU...

Typ vázání

Nepožaduji vázání...

Rottefella Rollerski - NNN (+1490 Kč)...

Salomon Pilot RS - SNS (+1590 Kč)...

Salomon Profil Auto Universal - SNS (+990 Kč)...

Související zboží

03.07 Kolečko SKATE RS 100 - MEDIUM

Pomalejší gumové kolečko: 100x24 mm

Cena: 525 Kč (s DPH)

Cena: 6 100 Kč (s DPH)

Diskuse k položce

11.03.2021 13:35:00 - Petr

Informace

Dobrý den,<BR />jsem začátečník, kolečkové bežky jsem doposud nevyzkoušel. Plánuji až nyní. Na sněhu jezdím skate poměrně hodně. Můžete potvrdit, že pro mne nejlepší volba bude SKATE COMPOSITE s kolečky RS 100 medium? Budu jezdit trasy kolem Ždárska a Novoměstska.<BR />Děkuji

Odpověz na tento komentář
11.03.2021 16:37:00 - Drlik Rollerski

Re: Informace

Ano, tyto lyže a kolečka by měly být pro Vás ideální volbou.

Odpověz na tento komentář
11.03.2021 13:36:00 - Petr

Re: Informace

Váha 83 kg, 187 cm středního věku

Odpověz na tento komentář
09.11.2020 22:24:00 - Josef

Dostupnost Skate Composite

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kdy budou dostupné kolečkové lyže Skate Composite. Děkuji za odpověď.

Odpověz na tento komentář
24.11.2020 13:34:00 - Drlik Rollerski

Re: Dostupnost Skate Composite

Aktuálně dostupnost se bohužel opravdu pohybuje okolo 30 dnů.

Odpověz na tento komentář
01.10.2020 21:39:00 - Pavel Mužíček

Velikost boty 48

Dobry den, velikost boty konci u 47, znamena to, ze moje 48 uz se na lyzi nevejde?

Odpověz na tento komentář
01.10.2020 21:39:00 - Pavel Mužíček

Velikost boty 48

Dobry den, velikost boty konci u 47, znamena to, ze moje 48 uz se na lyzi nevejde?

Odpověz na tento komentář
02.10.2020 13:11:00 - Drlik - Rollerski

Re: Velikost boty 48

Dobrý den, nechtěli jsme, aby byl výběr velikostí příliš velký a tak jsme méně frekventované velikosti vynechali. Každopádně velikost 48 se na lyže určitě vejde.

Odpověz na tento komentář
19.03.2020 7:17:00 - Eliška

Začátečník

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli jsou skate composite vhodné pro začátečníka? Děkuji za odpověď :)

Odpověz na tento komentář
19.03.2020 8:46:00 - Drlik - Rollerski

Re: Začátečník

Dobrý den,
ano, tyto lyže jsou vhodné i pro začátečníky. Nicméně je potřeba si na kolečkové lyže trochu zvyknout, jelikož jsou vratší než běžky. Ze začátku je tedy důležité nikam nespěchat a v klidu si vše ozkoušet.

Odpověz na tento komentář
03.07.2019 15:00:00 - Tomáš

Rada při výběru

Dobrý den, již delší dobu zvažuji nákup skate kolečkových lyží jako letní doplňek mezi fotbalem a navíc potřebuji k mé kancelářské sedavé práci. Pošilhával jsem po nafukovacích kolečkách, ale jsem začátečník.. Kamarád z týmu koupil v bazaru JOVE skate star a trvalo mu učení, ale je lepší na techniku než já, také je o 25 let mladší :-) Nabízel mi na vyzkoušení, zatím nebyla příležitost. Ale stejně jezdí na cyklostezky. Přemýšlím, že opustím myšlenku nafukovacích koleček a budu jezdit na bezpečné cyklostezky i když to bude 15 km autem. U nás máme problém, že na nejbližší cyklostezku je to 15 km, ale když vidím ten provoz na silnici, tak je to dost nebezpečné, ted je to šílené i vzhledem k opravám. Mám cca 87-88 kg, chtěl bych ježděním dosáhnout méně :-)Poradíte? Postačily by mi pro začátek vyzkoušet Skate composite, jaké ke srovnání vůči dražším Swenor Skate, jaký je v nich kromě 2000 Kč cenového? Které z nich tlumí více nervnosti, kdybych přece jen i s nimi výjimečně vyjel na starší asfaltovou cestu v okolí. A které z nich na mou váhu? Běžkař jsem průměrný, Na inline bruslích jezdím často na kolečkách 84 a brusle K2, ale to je přece jen něco jiného.

Odpověz na tento komentář
04.07.2019 8:02:00 - Emil

Re: Rada při výběru

Dobrý den,

diskuzí i názorů na toto téma najdete spoustu. Já doporučuji standardní kolečkové lyže, ve vašem případě - vzhledem k váze - spíše s kovovým nosníkem, tedy SKATE RS 100. Získáte téměř nezničitelné kolečkové lyže které vám budou sloužit i za deset let. Samozřejmě vyžadují asfalt, čím hladší tím lepší. Mimochodem, představa o tom, že kolečkové lyže s nafukovacími kolečky umožňují pohodlnou jízdu po polních a lesních cestách, je zcela mylná.

Odpověz na tento komentář
15.04.2020 22:17:00 - Jarda

Re: Re: Rada při výběru

Tak zde bych chtěl naopak Vás vyvést z omylu. Nafukovací kola jsou na polních a lesních cestách pohodlná (vyjma bahna a bláta). Jinak je to něco, co bych přál zažít každému. Kola v terénu samozřejmě nesmíte nafoukat na MAX, ale je to stejné jako u MTB kol, kde oproti silničním kolům používáte odlišný tlak. Za mne nafukovací kola nemají konkurenci (nemluvím o lyžařích připravujících se na závody). Na tvrdém podkladu 7 ATM v terénu 4-5 ATM a zážitek je na místě.

Odpověz na tento komentář
10.03.2019 13:39:00 - Martin

Výška desky

Dobrý den,<BR />uvažuji o těchto lyžích nebo o skate s rovnou deskou. O kolik mm je snížena horní plocha oproti těm s rovnou deskou?<BR />Děkuji za odpověď.

Odpověz na tento komentář
11.03.2019 7:52:00 - Emil

Re: Výška desky

Dobrý den, u lyží SKATE G je to 40 mm, u lyží SKATE COMPOSITE v nejnižším místě 35 mm - lyže je pružná a předepnutá do oblouku. Skutečná výška nad terénem pak závisí na váze jezdce a síle odrazu. Ale nemusíte se bát, lyže této konstukce se používají po celém světě bez problémů.

Odpověz na tento komentář
27.02.2019 18:58:00 - Erik

Konstrukce lyže

Dobrý den,<BR />změnila se nějak konstrukce šasi nebo celková konstrukce lyže od léta 2016? Provedli jste nějaké změny k lepšímu nebo sázíte na osvědčenou konstrukci, kterou neměníte? Jaké mají lyže ložiska?

Odpověz na tento komentář
28.02.2019 8:35:00 - Emil

Re: Konstrukce lyže

Dobrý den,
u kolečkových lyží SKATE RC 100, RS 100 a R 80 zachováváme časem prověřenou (píší nám spokojení zákazníci vlastnící tyto lyže třeba 15 let). U obou typů COMPOSITE jsme změnili konstrukci uchycení koleček k nosníku, používáme také pevnější nosníky. Používáme kvalitní tichá ložiska s dlouhou životností.

Odpověz na tento komentář
28.02.2019 21:29:00 - Erik

Re: Re: Konstrukce lyže

Děkuji za odpověď, těmi nosníky myslíte šasi (ty žluté ";tyčky";)? Jaká byla pevnost nosníků těchto kolečkových lyží dříve (léto 2016)? Myslíte, že nový model s vázáním ROTTEFELA ROLLERSKI bude při jízdě stabilnější než model z roku 2016 s NIS podložkou a zimním vázáním Xcelerator 2.0 skate (vážím 70 kg)? Délka 620 mm je délka od středu předního kolečka ke středu zadního kolečka?<BR />Děkuji

Odpověz na tento komentář
01.03.2019 6:25:00 - Emil

Re: Re: Re: Konstrukce lyže

Ano, ty žluté tyčky :-). Pevnost nosníků byla zcela vyhovující i u první serie kolečkových lyží COMPOSITE. Po změně uchycení koleček je již vše v pořádku. Vyjádření BK Rožnov pod Radhoštěm:
CLASSIC COMPOSITE III
Lyže jsou vynikajicí a jsou plně konkurence schopne vůči značkám Swenor,Swix,osvědčily se i na méně kvalitním asfaltu.
Délka lyží se udává skutečně jako vzdálenost mezi osami koleček.

Odpověz na tento komentář
05.03.2019 11:23:00 - Erik

Re: Re: Re: Re: Konstrukce lyže

Děkuji za odpověď, o kolik je tedy nyní nosník pevnější než dříve?

Odpověz na tento komentář
06.03.2019 8:07:00 - Emil

Re: Re: Re: Re: Re: Konstrukce lyže

Dobrý den,
na tuto otázku neumím přesně odpovědět ale zatím jsme u nového typu neměli žádné reklamace.

Odpověz na tento komentář
23.02.2019 19:06:00 - Michal

Kolečka

Dobrý den, mám hned dvě otázky:<BR />1. Tento model kolců spokojeně používám více než tři roky. Dnes mi ale praskl kompozitový nosník v místě uchycení zadní vidlice. Nejednalo se o žádnou nehodu ani prudký náraz. Prostě spíše už únava materiálu. Nemyslím, že by komozitové kolce od pana Drlíka měly špatnou kvalitu, právě naopak, jízdní vlastnosti jsou výborné a zejména tlumení vybrací je skvělé (šetří kolena). Četl jsem ale v jedné diskuzi, že toto je obecně problém kompozitových kolců všech výrobců, že prostě po určité době používání praskají (hliníkové mají pravděpodobně vyšší životnost, ale vyzkoušené to nemám :-). Používal jsem kolce poměrně intenzivně skoro každý víkend a taky nejsem úplně nejlehčí (vážím 86 kg). Všiml jsem si, že nový model kolců má trochu jiné vidlice, které obepínají kompozitový nosník (moje jsou ze dvou částí, které drží na dvou šrobech prošroubovaných nosníkem - právě v místě prošroubování nosník praskl). Odhaduji správně, že nový typ vidlic by měl zvýšit odolnost kolců proti prasnutí v místě uchycení vidlice?<BR />2. S jakými kolečky tento model kolců standartně dodáváte? Na mých jsou myslím kolečka RF100 (odhaduji podle obrázku, protože kovová část je černá a jsou docela rychlá). Na fotografii nového modelu jsou ale zdá se jiná kolečka (jiné barvy). Je možné zvolit opět kolečka RF100? Pokud ano, budou kolce za stejnou cenu?

Odpověz na tento komentář
28.02.2019 9:09:00 - Emil

Re: Kolečka

Prosím ozvěte se na můj email.

Odpověz na tento komentář
27.02.2019 11:01:00 - Emil

Re: Kolečka

Skutečně nosníky staršího provedení občas praskaly v místě uchycení zadního kolečka , tedy v místě maximálního zatížení. U nového provedení se to nestává. Kolečka standardně používaná u novějšího typu se liší jen barvou a designem náboje, rychlost je stejná. Je možné volit i kolečka SKATE RS 100, pomalejší s delší životností za příplatek 200.- Kč.

Odpověz na tento komentář
31.10.2017 5:53:00 - František

SKATE COMPOSITE

V roce 2015 jsem si od Vás koupil skate kompozitové kol. lyže a jsem s nimi maximálně spokojen. V současné době mám přední Marwe dost sjeté než zadní kolečko Skate RS 100. Zvažuji, že by objednal do zadu RC 100 (pokud nejsou rychlejší než RS 100) a do předu Marwe (černé).

Odpověz na tento komentář
11.10.2018 6:55:00 - Emil

Re: SKATE COMPOSITE

Doporučuji vyzkoušet kolečka SKATE RS 100 jako přední i zadní. Myslím, že budete spokojen i s rychlostí i životností koleček.

Odpověz na tento komentář
09.08.2017 6:52:00 - Felipe

SKATE COMPOSITE



Koleckove lyze jsem vyzkousel o vikendu, jezdil jsem na nem 43km, s 2700m priveseni ?? Jel jsem z Granady (v Spanelsko) do Sierrry Nevady ??

Jsem s nima spokojen ??

mejte se moc fajn,

Dekuji,

Filipe

Odpověz na tento komentář
08.05.2017 22:59:00 - Tomáš

Dostupnost

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat kdy budou zase k dispozici ? A budou už rovnou s NIS deskou ?

Děkuji za odpověď

Odpověz na tento komentář
09.05.2017 7:30:00 - Emil

Re: Dostupnost

Poslední potřebné díly dostanu koncem tohoto týdne. Na přání budou tyto lyže i s NIS deskou.

Odpověz na tento komentář
19.05.2017 16:48:00 - Tomáš

Re: Re: Dostupnost

A jaká je tedy cena s niss deskou ?

Odpověz na tento komentář
19.05.2017 16:49:00 - Tomáš

Re: Re: Re: Dostupnost

%NIS

Odpověz na tento komentář
02.01.2017 22:41:00 - Erik

Škrtání šasi o afalt

Dobrý den, mohl bych se zeptat na jednu věc? Jednou jsem si půjčil tyto lyže od mamky a jel se projet a často se mi při odrazu stávalo, že jsem škrtal šasi o asfalt (v oblasti kovového spoje ve přední části). Přišlo mi, že se to stávalo hlavně v případě, kdy jsem se snažil od nohy hodně odrazit. Čím to může být způsobeno - špatnou technikou nebo to může být i něčím jiným (otázka není jen pro výrobce ale i pro ostatní uživatele těchto lyží)? Bruslím hlavně v zimě, tyto lyže jsem chtěl spíš otestovat (mám model classic). Jinak mě příjemně překvapilo, že se dá na těchto lyžích jet pěkně i soupaž.

Odpověz na tento komentář
08.10.2018 12:52:00 - Nikolas

Re: Škrtání šasi o afalt

Teď jsem pár dní jezdil na půjčených skate kolcích a zvažuji koupi vlastních - favoritem jsou tyto Skate Composite. Jezdil jsem na půjčených starších drlíkách s 80 mm kolečky, ale když jsem na chvilku vyzkoušel nějaké jiné (jiný výrobce) se 100 mm kolečky a sníženým těžištěm, jízda byla výrazně hladší a rychlejší (chápu, že jde o rychlost koleček), ale právě tohle škrtání jsem také pociťoval - zvláště, když jsem se snažil o dynamičtější jízdu s výraznější svislou prací s těžištěm a prodlužováním odrazu - jakmile se lyže víc naklonila, škrtalo mi šasi o asfalt. Na kolcích prakticky nejezdím, ale na sněhu mám základy techniky, řekl bych, docela zvládnuté. Je možné, že to škrtání souvisí s menší stabilitou kolců oproti sněhu a špatné pozici kotníku (většímu naklonění lyže, než je správné)... Jsou tyto kompozitní lyže v místě úchytů kolečka širší, než duralové, nebo šířka v místě úchytu je stejná, ale naopak je užší ten kompozitní nosník?

Odpověz na tento komentář
14.04.2017 9:09:00 - Emil

Re: Škrtání šasi o afalt

Kolečkových lyží SKATE COMPOSITE bylo v posledních letech prodáno větší množství, na škrtání o asfalt si zatím nikdo nestěžoval. Chci oslovit všechny majitele těchto lyží a zeptat se jich na jejich zkušenosti. Výsledek zveřejním v této diskuzi.

Odpověz na tento komentář
09.05.2017 14:29:00 - Erik

Re: Re: Škrtání šasi o afalt

Možná to škrtání bylo technikou nebo podmínkami (tehdy byla trošku vlhká cesta). Lyže jsem si znovu půjčil a jel jsem bez škrtání. Zkusil bych ale do budoucna zapracovat na větší stabilitě lyží. Na rovném asfaltu je to v pohodě, na křivé cestě mi to dělalo trochu problém a hodně z držení stability bolely holeně. Pružné šasi jsem si oblíbil, krásně pohlcuje nerovnosti na cestě. Osobně bych byl rád za trochu širší kolečka stejné velikosti. To by pak byl pro mě ideální model - pohlcující výborně vibrace, stabilní a vhodný i na horší cesty (kde jsou menší kolečka nevýhodou. Tyto lyže ale doporučuji i tak.

Odpověz na tento komentář
23.02.2017 21:41:00 - Michal

Re: Škrtání šasi o afalt

Mám stejné kolce, když jsem na nich začínal, tak se mi to samé stávalo poměrně často. Postupně jsem si zvykl na to, že kolce nesmím při odrazu naklápět tolik na hranu a teď už se škrtáním nemám problém (jezdím na nich druhý rok). Co se týče správné techniky jízdy, doporučuji videa Andreje Melikova https://www.youtube.com/user/andreymel92

Odpověz na tento komentář
23.02.2017 21:46:00 - Michal

Re: Re: Škrtání šasi o afalt

Pardon, teď jsem si všiml, že jste psal, že máte model Classic. S ním nemám žádné zkušenosti, klasiku na kolcích netrénuji. Mám model Skate Composite a psal jsem o technice jízdy skate.

Odpověz na tento komentář
25.02.2017 20:41:00 - Erik

Re: Re: Re: Škrtání šasi o afalt

Díky za radu. Pochopil jsem. Máme doma oba modely, já mám classic a mamka skate. Skatový model jsem si od ní jednou půjčil a zkoušel jaké to bude. To škrtání o asfalt mi přišlo nepříjemné. Skatový model zkoušel i brácha, který je mnohem lepší bruslař jak já a stávalo se mu taky. Shodli jsme se, že se nám to moc nelíbí. Uvažuju, že bych si koupil taky nějaký skate model a nevím jestli se snažit naučit techniku pro tuto lyži nebo volit jiný model, případně jaký.

Odpověz na tento komentář
03.01.2017 9:40:00 - Emil

Re: Škrtání šasi o afalt

Nosníky lyží jsou patrně pro tebe málo tuhé. Kolik vážíš?

Odpověz na tento komentář
27.02.2019 19:08:00 - Erik

Re: Re: Škrtání šasi o afalt

Myslím si, že škrtání bylo s největší pravděpodobností způsobeno použitím kombi bot - zřejmě byly měkké v torzi a při odrazu se nějak prohnuly, že šasi škrtalo o asfalt (nebylo to tedy konstrukcí lyže, hmotností lyžaře, ani technikou). Ve skate botách se mi to nestává, jedině když lyže při odrazu ujede na hodně mokrém špinavém povrchu. Tak to tady píšu jen pro info ostatních.

Odpověz na tento komentář
03.01.2017 17:52:00 - Erik

Re: Re: Škrtání šasi o afalt

Vážím kolem 70 kg, teď zrovna 72 kg. Škrtal jsem o asfalt železným spojem, co spujuje přední kolečko a šasi, ne uprostřed šasi.

Odpověz na tento komentář
06.11.2016 18:30:00 - Lubos

Dostupnost

Kedy ich bude možné opäť objednať ?

Odpověz na tento komentář
08.11.2016 7:52:00 - Emil

Re: Dostupnost

V nabídce budou pro jarní sezonu, přibližně v březnu.

Odpověz na tento komentář
26.07.2016 17:04:00 - Ondra

Blatníčky

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat zda je možné lyže SKATE COMPOSITE objednat s blatníčky? Pokud ne, je možné blatníčky navrtat, nebo doporučujete radeji přilepit?

Odpověz na tento komentář
26.07.2016 17:35:00 - Emil

Re: Blatníčky

Skate Composite se dodávají standardně s blatníčky. Na fotografii chybí, napravím, ale můj fotograf má moc práce :-).

Odpověz na tento komentář
07.07.2016 11:32:00 - Vašek

Re: Bude NIS

NIS desku jsem si sám namontoval na lyže CLASSIC COMPOSITE. Jezdím na nich 3 měsíce a žádný problém. Přimlouvám se tedy za montáž NIS desky přímo u výrobce.

Odpověz na tento komentář
11.04.2016 22:20:00 - Jan

Zadni kolečka

Dobrý den, nerozumím umístění antireverzu dozadu, vždyť sám na jiném modelu hlasujete pro umístění vepředu...

Odpověz na tento komentář
11.04.2016 22:26:00 - Jan

Re: Zadni kolečka

Pardon, myslel jsem u lyží classic composite, ukliknul jsem se..

Odpověz na tento komentář
12.04.2016 7:13:00 - Emil

Re: Re: Zadni kolečka

Dobrý den,

pro umístění antireverzního ložiska neplatí přesná pravidla. Výrobci používají oba způsoby. U Classic Composite jsem zvolil umístění dozadu podle vzoru obdobného modelu SWENOR FIBREGLASS.

Odpověz na tento komentář
02.02.2016 14:07:00 - Erik

Bude i s NIS?

Budete vyrábět tyto lyže i s deskou NIS? Přišlo by mi to více praktické - stačilo by pak přehodit vázání ze zimních lyží místo kupování zbytečného nového.

Odpověz na tento komentář
10.05.2017 7:44:00 - Emil

Re: Bude i s NIS?

Určitě už je objednána potřebná vrtací šablona.

Odpověz na tento komentář
12.02.2016 6:42:00 - Emil

Re: Bude i s NIS?

Uvažuji o tom, ale nevím, jestli osm šroubů potřebných pro montáž NIS desky není příliš mnoho pro kompozitový nosník. Rozhodně na jaře vyrobím a dám do testů prototypy.

Odpověz na tento komentář
18.02.2016 18:49:00 - Erik

Re: Re: Bude i s NIS?

To by bylo super. Jiné značky to nabízejí, u Vás by byla škoda, kdyby jste to neměli v nabídce - máte velice přívětivé ceny a pěkný design lyží.

Odpověz na tento komentář
22.02.2016 13:41:00 - Radek

Re: Re: Re: Bude i s NIS?

Taky se přimlouvám za NIS desku na lyži, ušetří se tím spousta času a peněz. Nové karbonové skate kolce pro manželku už jedině s NIS deskou od výrobce :-)?.

Odpověz na tento komentář
23.02.2016 8:16:00 - Emil

Re: Re: Re: Re: Bude i s NIS?

Samozřejmě je možné zkusit i tuto variantu. Jen nevím, jestli by s tím spojená vyšší cena neodrazovala jiné zájemce.

Odpověz na tento komentář
09.04.2016 18:36:00 - Vladimír

Re: Re: Re: Re: Re: Bude i s NIS?

Já si počkám na NIS. Stejně bych ji tam musel nějak nabastlit. O kolik to může být dražší, o 5 stovek?

Odpověz na tento komentář
19.02.2016 8:03:00 - Emil

Re: Re: Re: Bude i s NIS?

Děkuji za příznivé hodnocení mých lyží. Jakmile NIS desky otestuji,otestuji, dám vědět.

Odpověz na tento komentář

Re: Rada při výběru

Zadejte kontrolní součet čísel 4,4:
 

Drlik ROLLERSKI

Kontakty

Partneři